lørdag den 2. juni 2012

Vejrlig

Når regnen begynder at løbe ned i nakken og mudderet klistrer sammen under skoene i en mængde, der bringer minder om træskostøvler i tøsne... 


... så er der dømt vejrlig.
Jeg nåede da et stykke - og Emilie har allerede sået Rucola i en del af det gennemarbejdede jord.

Nu er det tid til et "lille diskret krus" kaffe...


... og lidt planlægning af den Sct. Hans aften, der i år bliver en del mere festlig end ellers. Der er nemlig inviteret til 2 x 40 års fødselsdagsfest også.

Jeg har kigget på Pinterest... og vi er vist ude i noget regnbuefarvet. 

2 kommentarer:

  1. Ja det var da en undselig lille tår kaffe du skal have dér ;-)

    TUSIND tusind tak for din kommentar ved mig Karina - den blev jeg virkelig glad for !

    KH Maria

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz