lørdag den 7. maj 2011

Strikket cykel

Aiij... Det kan man da ikke!

Yarnbombe en cykel.

Men det har jeg alligevel gjort. Og moret mig kosteligt imens.

Lad mig præsentere:  Den strikkede cykel






Hvis jeg kan få bare én morgensur person til at trække lidt på smilebåndet, så er min "mission" lykkedes.

Før jeg yarnbombede min 17 år gamle tung-som-et-ondt-år-jernhest, så den en smule anderledes ud:


Nu mangler jeg blot en cykelkurv (som da helt sikkert også får både blomster, blade og sommerfugle påmonteret) - og en ny sadel, så er jeg flyvende og sommerklar på cyklen.

;o)

29 kommentarer:

  1. den er da total fed den ser næsten hele økologisk ud ... sejt :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare cool!... :o)

    SvarSlet
  3. Den er totalt fed......

    SvarSlet
  4. Fantastisk :D

    SvarSlet
  5. Friskt, frejdigt og fandenivolsk fantastisk!

    SvarSlet
  6. Jeg var slet ikke morgensur, men du fik mig til at smile MEGET bredt.
    Hvor er den da fin!

    SvarSlet
  7. Hvilken skøn ide

    SvarSlet
  8. Fantastisk cykel!! :)

    SvarSlet
  9. Jamen det er da det, jeg skal gøre ved min gamle, i stedet for at købe en ny...
    Jeg tror, du får både glade smil og lidt rysten på hovedet (af dem der bare ikke vil smile) ;0)

    SvarSlet
  10. Det værste er næsten, at den er så flot! Pas på ikke nogen tager den.
    Den er ultra-cool.

    SvarSlet
  11. Ha ha ha ha - hvor sjovt. Genialt idé og fed cykel.

    SvarSlet
  12. Hej Karina,
    Det er da blevet super godt, og lige tilpas med blomster :o)
    Vi ses.
    Kh,
    Bettina

    SvarSlet
  13. Den fedeste cykel, ever......

    SvarSlet
  14. Hvor er den fed
    - jeg har netop arvet min datters gamle cykel - måske den skulle have en lignende make-over.

    SvarSlet
  15. Det er lige mig. Super ide.

    SvarSlet
  16. Slap dog helt af hvor er den FED!!! Skide god ide. Man bliver rigtigt nok i super godt humør af at kigge på den!

    SvarSlet
  17. Hold da op. Skøn cykel!

    SvarSlet
  18. Det er godtnok længe siden jeg har set noget så genialt - hvis nogensinde!

    SvarSlet
  19. Emilie siger den er hyggelig .. og lidt skæg :)

    SvarSlet
  20. Hvor er den flot! Jeg gætter på, at det var det "outrerede projekt". Hvordan reagerede familien på resultatet?
    Jeg synes i hvert fald, at den er fantastisk!

    SvarSlet
  21. En total sej øko-cykel :)

    Hilsen

    Hjalmer
    sushi i København
    http://sushiikøbenhavn.dk/

    SvarSlet
  22. hvor er du bare fantastisk genial !
    HURRA for strikkede cykler :)

    KH Maria

    SvarSlet
  23. Wauuw. Kan du også strikke en bil?

    SvarSlet
  24. Hø hø hø, den er da overhovedet ikke til at stå for!!!
    Tak for et godt grin her i mit forsøg på at komme up-to-date med alle mine yndlingsblogs!

    SvarSlet
  25. Halloejsa, dette var jeg da gaaet glip af. Tak til Christunte som linkede, og tak til dig for et godt grin.

    SvarSlet
  26. Kongefed cykel :-) Ved ikke lige om jeg vil følge dit eksempel, for jeg tror jeg bliver udstødt af holdet. Men syntes nu alligevel det er skide godt fundet på :-)

    SvarSlet
  27. Ja det er godt med jer og jeres boblende begejstring. Her sidder en ældre model (61 år). Først syntes jeg, at den nye trend bare var sjov: tænk at man kunne komme i tanke om at strikke betræk til alt lige fra cykler til busser og træer og hvad mere... Har lige fået en opringning fra en af mine svigerdøtre i går: Hun og sønneke ville MEGET GERNE have et strikket betræk til en bærende SØJLE i deres nye hus. Hvad stiller man op med sådan en opfordring. Straks slår alle de praktiske løsningsmodeller en oven i hovedet: Hvilken slags garn skal bruges - og hvor meget - hvordan strikker man, så man kan beklæde en søjle: lynlås, velcro eller sys med maskesting??? Den skal vel også kunne afmonteres for vask - og bliver den for stor til at kunne proppes i en almindelig vaskemaskine. Jer er lidt rundt på kasketten. Ville egentlig gerne bruge en eftermiddag eller to på at efterkomme ønsket, men synes lidt at jeg er på bar bund. HJÆLP

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz