fredag den 6. maj 2011

Sig det nu, sig det nu, sig det NUUUUU....

Hov... Så gik der næsten en måned uden et ord fra mig- vupti!  Men jeg kan berolige dig med, at det ikke er fordi jeg har gravet mig ned. Jeg har bare haft temmelig mange projekter i gang ude i det der virkelige liv - og jeg skal nok forsøge at lave et lille resumé af begivenhederne. En gang. Bare ikke lige nu.

For lige nu har jeg i virkeligheden slet, slet ikke tid til at sidde her bag computeren heller. Jeg skal nemlig nå at gøre mit sidste, meget hemmelige og mystiske projekt færdigt før Gemalen og ungerne kommer hjem engang i eftermiddag. 
Lige nu ser det sådan ud


Nøøøj, hvor har de gættet. 
Og afprøvet ideer...


Og plaget om at få at vide, hvad i alverden jeg skal bruge alle de lange strikkede strimler i skriggrønt pelsgarn til. Pelsgarn jeg engang fik i fødselsdagsgave af en ca. 5-årig Emilie. Som hun helt selv (og med kun en smule hjælp fra Farmor) havde købt i Tiger. 
Og alle blomsterne. Hvad skal de dog bruges til???   Sig det nu...



Kan du gætte det?

6 kommentarer:

  1. Wauw, det er da blevet til en hel del. Glæder mig til at se resultatet :)

    SvarSlet
  2. De grønne strimler skal vel blive til stængler og blade, og så have monteret en blomst eller to på toppen ...

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fantastiske blomster du har strikket og hæklet. Super smukke.

    Hmmm - jeg tror du er ved ta anlægge dig en mindre strikke/hæklehave. Det grønne er græs, der skal beklædes med blomster. Mon der kan gro garn i sådan en have?

    SvarSlet
  4. Jeg kan ikke gætte det, men spændende ser det ud og hyggeligt, at du lige var med igen:)

    SvarSlet
  5. Susanne har allerede gættet på det samme, men jeg tror også, du har hæklet dig et blomsterbed :) - måske det skal gro på kanten af noget?

    SvarSlet
  6. jeg kan ikke gætte det ... håber du fortæller det en dag :)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz