mandag den 9. maj 2011

Man skal jo hjælpe de gamle

Min lokale garnbutik i Frihedens Butikscenter holder ophørs-udsalg. Indehaveren har stået bag disken i 44 år, og nu vil hun gerne nyde sit otium.

Og man skal jo hjælpe de gamle. Det har jeg selv lært, da jeg var spejder, og skulle have duelighedstegn.

Så jeg har hjulpet hende af med en smule garn, så hun hurtigere kan få sit ønske opfyldt...


- og fremover kan jeg jo ikke bare lige smutte ned i den lokale, når jeg mangler garn (Host! Som om jeg nogen sinde kommer til at løbe tør...) så jeg var jo nødt til at sikre mig et vist lager...

Og der er stadig masser af garn. Men nu stopper jeg. To ture må være nok, også selv om jeg virkelig gerne vil hjælpe den søde ældre dame.

;o)

Mangler du garn og vil du også gerne hjælpe en sød ældre dame (måske får du et duelighedstegn!) - så kig forbi Grønlund Garn i Frihedens Butikscenter.

11 kommentarer:

  1. Du har gjort det helt rigtige. Det går jo til en god sag, og det må man jo støtte. Fedt garn :-)

    SvarSlet
  2. Jeg synes det var meget sødt af dig og hjælpe den ældre dame :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt køb. Og god tanke bag.
    Men jeg må nok også stoppe lidt, kom lige til at købe 14 nøgler idag godt nok kun fra netto, men de er fine nok til det jeg skal bruge dem til engang :-)

    SvarSlet
  4. Du må da have bestået med glans!! :)

    SvarSlet
  5. Det er da noget dejlig garn du har købt der...Ja man må jo hjælpe hvor man kan og når det drejer sig om garn må man da hjælpe ekstra meget.;-))

    SvarSlet
  6. Hvor er det dog ærgeligt jeg bor på midtsjælland og ikke bare kan smutte forbi og hjælpe den ældre dame.
    Men mon ikke I er rigtig mange der kan støtte en god sags tjeneste....hi hi hi ;O))

    Kh. Majbrit:)

    SvarSlet
  7. Du er da bare sådan et sødt menneske ;)))

    Yt

    SvarSlet
  8. Hvor er du bare en dejlig personlighed, og tak fordi du deler med os andre. Tror da også jeg vil cykle et smut forbi Friheden, og hjælpe den gamle dame. Det manglede da bare ;-)
    Ved du om der stadig er åbent på fredag?

    KH

    SvarSlet
  9. Hi hi hvilket dejligt indlæg.... ærgerligt jeg bor så langt væk fra Frihedens indkøbscenter jeg ville også gerne gøre en god gerning :-)))

    Skønne garner du har skilt den rare dame af med !!!

    kh Jane

    SvarSlet
  10. Det var vel nok betænksomt af dig sådan at rydde hylderne lidt :-) Lækre ting du har fået med hjem!

    SvarSlet
  11. Desværre lidt for langt for mig, men det er da vist lækre kvaliteter du har fået fingrene i. Og brokker manden sig, så husk at minde ham om hvor godt så meget garn isolerer;)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz