onsdag den 18. maj 2011

Tegne, klippe, klistre, folde...

Så er de første 33 pinkfarvede led til min nye pung færdige.



Dette er mit første "folde-papir-til-led-som-sættes-sammen-og-bliver-til-et-eller-andet"-projekt.
Jeg starter med en meget lille pung, for jeg er altså ikke sikker på, at alt det her tegnen op, klippen ud, klistren med tape og folden sammen er lige mig. Men måske ender jeg også med at blive bidt af det.

Hvis du også skulle få lyst til at lave noget fornuftigt ud af de mange reklamer, ugeblade og lignende du måske har liggende... så kig forbi Pernille. Hun har gang i en hel lille serie af indlæg, som trin for trin og meget udførligt viser, hvordan du skal bære dig ad.

Og nu kaster jeg mig altså ud i noget strik resten af denne dejlige onsdag aften.  

;o)

2 kommentarer:

  1. HEP! siger jeg bare, og så forventer jeg da at du også mestrer denne form for håndarbejde så fint som alt det andet du kaster dig over :-)))

    Knuus og glæder mig til at vi ses
    Henriette

    SvarSlet
  2. Det skal nok blive godt!

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz