torsdag den 26. maj 2011

Jauw! Plop Uak! FUMP

Nu kunne overskriften jo godt give nogen anledning til at tro, at jeg er kommet slemt til skade - så lad mig straks slå fast, at det er jeg ikke.


Det er derimod nogle af de udtryk, som et typisk Anders And-blad indeholder - og som derfor nu pryder den taske, som jeg har lavet i fint teamwork med Emilie.
Det er hendes taske!  Det var nemlig hendes ENESTE Anders And-blad, der blev klippet i stykker - og jeg måtte love højt og helligt, at jeg ville købe hende et nyt  

;o)

Når man normalt klipper papirstykker til de foldede tasker, bruger man store stykker - og med kun et Anders And-blad til min rådighed gik det jo ikke. Lidt kreativ tænkning gav mig dog rigeligt med motiver til en taske - og med kun en enkelt historie klippet i småstumper. De små stumper blev limet på bagsiden af gavepapir - og senere "overtrukket" med klar tape - og der blev kombineret med led af ensfarvet gavepapir.


Samarbejde...  Jeg klippede, klistrede og foldede leddene - og Emilie satte dem sammen til lange lænker...


Lænkerne blev lukket til ringe...

(Utroligt, hvor mange forskellige ansigtsudtryk den kære Hr. And kan fremvise i løbet af en enkelt fortælling...)

... og i dag syede jeg ringene sammen og satte lynlås i den færdige taske/pung/"et-eller-andet"...


- og gæt så lige, hvem der har lagt billet ind på den næste taske, som skal være blå, grøn og hvid og med Anders And, Mickey Mouse, Lynet McQueen og-og-og...



Gad vide, om Andreas også selv hjælper til?

:o) 

13 kommentarer:

  1. Den er bare blevet flot!
    Du må jo lokke ham til at give en flettehånd med! :O)

    SvarSlet
  2. det er da bare så flot, dejligt at kunne lave noget sammen.

    SvarSlet
  3. Hvor er den smart. Super god idé med den røde farve og Anders And. I ser ud til at hygge Jer :-)

    SvarSlet
  4. Godt at få aktiveret hende! Superflot taske..

    SvarSlet
  5. Det er altså vanedannende :)

    SvarSlet
  6. Sejt! Du tager vist prisen som bedste mor.

    SvarSlet
  7. nøj hvor er den fed :)

    SvarSlet
  8. Totalt Andeby-sej taske :O)

    SvarSlet
  9. sikke en flot taske...er det noget du/i sælger ud af? ;o)
    Anne-Mette.iversen@jubii.dk

    SvarSlet
  10. Har du puttet tape på det røde inden du flettede? Eller har du puttet tape ud over hele tasken til sidst. Eller noget helt andet? xDD

    Btw: Superflot taske

    SvarSlet
  11. Hej
    Hvert enkelt stykke papir er tapet før det er foldet.
    Se hos Skau og Co for nærmere instruktioner.

    ~ Karina

    SvarSlet
  12. Men der hvor den ikke er samlet i bunden er den jo helt mat. Og efter den er samlet skinner den.

    SvarSlet
  13. Mega flot taske/pung. Har prøvet 2 gange at lave en taske, men hver gang gik det lige dårligt. Hvordan får du bunden til at være tæt?

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz