mandag den 30. maj 2011

Kan man få for meget af det gode?

Gemalen og ungerne var eksporteret til Farmor og Farfar for weekenden - og de hyggede sig vist gevaldigt, at dømme efter alt det, der skulle fortælles, da de landede i Hvidovre igen.

Imens hyggede jeg mig hjemme - og må endnu engang konstatere, at det er dejligt at have huset helt for sig selv ind imellem. Ingen krav om lødige måltider til tiden - ingen larm - og ingen krav på husets DVD-afspiller...  Aaaaahhh...


Det blev så til endnu et gensyn med Pride and Prejudice. BBC-versionen. (Selvfølgelig!). Det blev til hygge og snak med veninden. Det blev til kaffe og te i lange baner. Strik i lange baner. Faktisk i så lange baner, at jeg har slidt hul ovenpå min venstre pegefinger...  "Supersoft" fra Holst er måske nok supersoft når det er vasket, men i uvasket tilstand er det altså så kradsbørstigt, at det kan slide huden af. Av!

Så ja!  Man kan godt få for meget af det gode.


Til gengæld skrider det rimeligt godt fremad med min nye "Arwen" i ny version. Strikker den uden sidesøm og med raglanærmer. Med vendepinde i kanten ser det indtil videre ud til at lykkes ganske udmærket.  Tror den bliver min nye yndlings, når den engang er færdig.  Med plaster på...

:o)

6 kommentarer:

  1. Det er altså ikke nemt at strikke med plaster på, har været der ;-)

    SvarSlet
  2. Whau, hvor er den perfekt nu.
    Hvor ofte vender du?

    SvarSlet
  3. NEJ !!! man kan bestemt IKKE få for meget af det gode !!!

    SvarSlet
  4. Niks, man kan altid klare lidt mere godt... og også altid klare enndu et gensyn med Mr. Darcy i BBC versionen!

    Din nye Arwen bliver smuk, den ligger helt flat og fint! Men pas nu på fingeren!

    SvarSlet
  5. Nej, man kan ikke få for meget af Miss Elizabeth og Mr. Darcy!

    SvarSlet
  6. Man kan overhovedet ikke - aldrig nogensinde! - få for meget stolthed og fordom. Basta!

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz