onsdag den 23. maj 2012

Den tid igen... Take two...


Koldskål indtaget i aftensolen i udestuen...

Så mangler vi kun hyldeblomstsaft og solvarme jordbær fra egen have. Så kan jeg sætte hak ved alle de kulinariske oplevelser, som hører sommeren til. 
Stor kulinarisk kunst er det egentlig ikke.
Jeg er nemlig ikke den, der står og sveder i køkkenet over hjemmebagte "Chamber Junks".
Hatten af for dem, der gør det. Min gode veninde Karen har bagt mine - og suppleret med bananer er det nu ikke så ringe endda.   (Opskriften på vores hjemmelavede, garanteret salmonellafri koldskål kan du finde et godt stykke nede i dette indlæg. )

Og nu er det så også den tid igen, hvor ungerne skal i bad hver eneste aften... 

:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz