fredag den 15. oktober 2010

Butikstyv

I dag kommer Herr Putz på miniferie i Hvidovre - og så skal der jo spises god mad og hygges igennem.

Køleskabet skulle derfor tilføjes noget af det fornødne - og det klarede jeg lige med et smut i den lokale Brugs på vejen hjem fra arbejde.

Og så er det jo sådan, at jeg jo ikke KAN bevæge mig ind i en butik uden at se, om de liiiiige skulle have noget garn...

Det havde de ikke. De sædvanlige garnhylder var tomme. Nå. Har jo også garn nok...

På vej mod pestoen får jeg så øje på en kundevogn. Halvt fyldt op med garnnøgler - og påklistret et skilt med den uimodståelige tekst: Garn 2,-
Blandt garnet var alle de nøgler af COOP's strømpegarn, som nu ligger i min skål. "Beton-garn" kalder nogen det - og det er fantastisk til gummi- og vinterstøvlesokker, som nærmest ikke kan slides op.


Jeg følte mig altså lidt som en butikstyv, da jeg tømte min overlæssede indkøbskurv op på båndet ved kassen...

Der skal så lidt til at gøre en fredag til en GOD fredag.

:o)


Og ja, jeg huskede også at købe pesto.

7 kommentarer:

  1. Superfedt tilbud, godt at du slog til :-)

    SvarSlet
  2. Hej Frau Putz
    Det tilbud er der nok ikke mange (garninteresserede) som kunne stå for.
    Jeg ved at alle bloggere er glade for kommentarer, men jeg har ikke været så god til at få dem lagt. Nu har jeg besluttet at det skal være anderledes, og du var så den førsteder dukkede op i min reader med et nyt indlæg. Jeg nyder at at følge med i dine skriverier, så tak for dem.
    Mvh
    Laura

    SvarSlet
  3. Det er skønne tider når brugser holder garn udsalg til 2,-.

    Had laver du dog i hvidovre?

    Holder du strik in på næste fredag *G*

    SvarSlet
  4. Det var da noget af et kup.Hvor heldig har man lov at være?

    SvarSlet
  5. Uuuuuuuhhhhhhh - det har jeg (næsten) også prøvet. 5 kr. pr. nøgle i Kvickly, 2 nøgler multifarvet for 15 (så vidt jeg husker).
    Hold op, som jeg kunne rage af hylderne i en vis fart!

    SvarSlet
  6. Yummy! Klart at du måtte handle!! Det hadde vore kriminelt dersom du gjekk frå dette garnet:)

    SvarSlet
  7. Og saa skal der strikkes hihi.
    God week-end med din bror.

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz