søndag den 20. juni 2010

Jeg er på bjergbestigning...

I løbet af en enkelt uge har jeg tænkt mig at bestige 2 bjerge. Både Mount Everest og K2.
Ikke nogen lille opgave - og jeg har lagt hårdt ud.

Jeg er nu nået til Basecamp, hvor al bagagen er sorteret og pakket - og jeg har taget 3 ture fra Basecamp og længere op i terrænet. Mangler ca. 7 ture mere, før målet er nået.

Jeg håber ikke, at der falder alt for meget sne før målet er nået - men kender jeg naturens lov, så vil en del af den bagage jeg i dag har slæbt fra Basecamp og op ad bjerget, rutche ned i Basecamp igen i løbet af ugen.

Måske jeg skulle spørge ham der Sisyfos, om han vil være Sherpa for mig...



Hvis jeg er rigtigt heldig står jeg en dag og har denne fantastiske udsigt


;o)

3 kommentarer:

  1. Det er så skønt, så skønt og jeg satser på at lægge ud i morgen :)

    SvarSlet
  2. Ha ha. Du har nogle gode overraskende indlæg.

    SvarSlet
  3. Og ved du hvad jeg synes det værste er. Det skal lægges sammen og på plads igen, for så bare et par dage efter at ligge i samme kurv igen.
    Fast arbejde kalder jeg det.
    Hav en dejlig aften.

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz