mandag den 28. juni 2010

Bilbo Baggins - og så mig...



Jeg trænger til ferie, en meget lang ferie, og det har jeg også sagt før. Måske bliver det for altid, jeg tror i hvert fald ikke, jeg kommer tilbage.

Jeg har foretaget alle nødvendige arrangementer.

Jeg er gammel. Det kan godt være, at jeg ikke ser gammel ud, men jeg begynder at føle det i mit hjerte. Velbevaret, jo godmorgen.

Jeg føler mig helt tyndslidt, sådan ligesom strakt, hvis du forstår, hvad jeg mener: ligesom smør, der er blevet skrabet ud over alt for meget brød.

Det kan ikke være meningen.

Jeg trænger til forandring eller sådan noget.



6 kommentarer:

  1. Uha! Se at passe på dig selv!
    Skal du ikke snart ha ferie?
    Når man er tyndslidt, kan man blive hudløs, så dæk dig lige lidt til, så du ikke får for mange skrammer.
    Noget må gøres.
    Hvad med et glas kølig hvidvin under parasollen på terrassen?

    SvarSlet
  2. Kender kun alt for godt den fornemmelse - føler mig selv ret presset som en citron for tiden, så ferie på ubestemt tid er også på ønskesedlen her.

    Håber, at du snart finder energi igen!

    Kh. LisbethK

    SvarSlet
  3. Pye ha... Kom sommerferie... Der er nogen, der trænger til dig! Håber, du finder en løsning på din nedsllidte og udstrakte tilstand...
    God aften til dig!
    -LisBeth.

    SvarSlet
  4. Ferie og nydning til dig!
    Men du har bare at komme tilbage igen. Basta.

    SvarSlet
  5. Det lyder ikke godt.
    Jeg håber dog alligevel at du får hevet lidt ekstra energi ind og lader træthed være træthed.
    Et godt cyperspace klem håber jeg hjælper.
    Hav en god dag.
    kh Jeannet

    SvarSlet
  6. Det lyder ikke godt.
    Jeg håber dog alligevel at du får hevet lidt ekstra energi ind og lader træthed være træthed.
    Et godt cyperspace klem håber jeg hjælper.
    Hav en god dag.
    kh Jeannet

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz