fredag den 25. juni 2010

På svampe

I går aftes fik jeg sat foer i den strikkede taske. Den holder nu faconen langt bedre, så den kan holde til alt det som vi Quinder altid slæber med os ud i verden

;o)


Forhaven står i fuldt flor, så jeg gik udendørs og fotograferede, næsten bedøvet af duften af salvie og roser.

Det fine svampestof fra Stof og Stil passede lige i farven - og da modtageren med garanti aldrig får garn og strikkepinde i tasken som på billederne herover, har jeg syet en lomme til mobilen i foret.


... og så fandt jeg en fin "vintage" perlemorsknap i den samling jeg har arvet fra min Mormor

Min egen, grønne taske skal helt sikkert også have foer - når jeg engang finder noget stof
(for det har jeg jo slet, slet ikke noget af på lageret...)

:o)

5 kommentarer:

  1. i envy you for that bag, it´s so, so nice. i loved it when you first had it on your blog, but now with the lining i love it even more. very well done frau putz. i love your blog, too. greetings from jo

    SvarSlet
  2. Hvor er den altså prof.
    Og man kan se, at du har syet foret lige så fint på i hånden.
    Flot, flot arbejde!

    SvarSlet
  3. Den er rigtig fin og nok 10 gange større end min egen taske :o) Min er den mindste håndtaske jeg kunne få, hvor blot pung, nøgler og mobil kan være i.

    Rigtig god wekend.

    SvarSlet
  4. Superflot! Var det ikke noget til en lille give-away? (spurgte hun, og smilede så sukker-sødt som muligt....)

    SvarSlet
  5. Hvilken flot taske.....Er det eget design eller ?? Måske et dumt spørgsmål, men det er første gang jeg læser på din blog ;o)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz