fredag den 18. juni 2010

Billedvejledning følger

Jeg har fået en række henvendelser omkring, hvordan den stribede/firkantede sommertaske er strikket, bla. fra Dorte, som sendte mig en meget sød mail med spørgsmål til tasken og hvordan den strikkes.
Den originale "opskrift" er fra Ravelry, og er som tidligere omtalt meget ordfattig, idet den er oversat løseligt fra japansk.
Heldigvis hjalp det vedhæftede billede mig - og efter at have strikket den et par gange, vil jeg gerne hjælpe lidt med noget vejledning.

Jeg har derfor planer om at strikke et tredje eksemplar af tasken - og følge op med billed-vejledninger til nogle af de ting, det kan være lidt svært at forklare sig ud af med ord.

Stay Tuned! Jeg kaster mig over garn og pinde en gang i weekenden - og skal nok forsøge at fotodokumentere lidt undervejs

:o)

5 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig :)
    God fredag til dig.

    SvarSlet
  2. Jeg er også meget spændt.......

    SvarSlet
  3. Dejligt!
    I'm on!
    Jeg har downloaded opskriften fra Ravekry efter din første taske, men jeg har ikke fået kigget på den endnu, så jeg glæder mig til dine anvisninger.
    Vente.....vente....;-)

    SvarSlet
  4. Det lyder spændende - jeg glæder mig allerede.

    SvarSlet
  5. Jamen det var dejligt, jeg havde tænkt det samme, godt en anden fik spurgt.
    So I will stay tuned.
    Hilsen Birte

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz