tirsdag den 11. maj 2010

Tålmodighedstest

En fridag på flexen - ungerne hentet hjem tidligt - og så kunne vi da lige bage boller.



Hold da lige op, hvor er det en test for utålmodige personer som jeg selv.

Det er ikke ligefrem nogen hjælp at have 2 børn med til at bage boller - og det er noget griseri...
og det vidste jeg da også godt før vi gik i gang... men ind imellem kommer det "kendte" alligevel en smule bag på mig.

Havde ikke forestillet mig, at det kunne tage så lang tid og resultere i så meget mel på så mange steder at få bagt en portion boller.

Heldigvis smagte de skønt - og Gemalen blev modtaget med friskbagte boller, da han kom hjem fra arbejde.


Nu vil jeg gå ud og luge en smule, skønt vejret ikke ligefrem indbyder til at ligge på knæ midt i et blomsterbed. Trænger til at rode lidt i noget jord...

;o)

3 kommentarer:

  1. Det med at bage, kan vi nogen gange gøre 10 gange hurtigere selv :o) -men ungerne elsker det og vi er sammen på en god måde, så pyt med rengøringen bagefter :o)

    God aften

    SvarSlet
  2. Ja ungerne elsker det - og så gør man det jo gerne.
    Omend mest for deres skyld ;o)

    KH Frau Putz

    SvarSlet
  3. Jeg har det fuldstændig lige som dig. Min tålmodighed rækker bare ikke til det.
    Men lækre ser de ud.
    Kh Jeannet

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz