onsdag den 10. december 2008

Me wants...


Og her er så endnu en grund til, at Frau Putz drømmer om et nyt kamera... Elendige billeder hele vinterhalvåret...
En kollega til Gemalen har talt meget varmt for et kamera han lige har købt til sig selv - og jeg er da også fuldstændigt forelsket efter blot et enkelt kig i produktbeskrivelsen...
Canon PowerShot SX1 IS

("Me wants that Fish. Nice juicy-fresh fish. Gollum - Gollum...")

Og jeg der troede, at jeg bare måtte eje et digitalt spejlrefleks. Nu er jeg overbevist om, at dette vil være bedre - for det kan tilmed optage video... Med lyd... Og med 20 x digitalt zoom og alt muligt andet kræs...

Ja, ja... Årets kalenderlysdekoration gør sig faktisk bedre med den forhadte blitz. Og Familien Putz har allerede indhentet den uge, vi var bagud med kalenderlyset... Julemanden får travlt. Der venter cookies og mælk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz