mandag den 12. september 2011

Bowling Balle

Hey... er jeg den eneste, der kender følelsen af Bowling Balle???  Den der ømhed, man kan mærke, når man har forsøgt at tage kegler...


Det var et stort hit, da vi overraskede Emilie med en omgang bowling på fødselsdagen. Farmor og Farfar, Emilie og Andreas... ingen af dem anede, hvad vi skulle, da vi kørte mod Valby.  I looooove surprices   ;o)






Det var herligt med lidt grin og bevægelse, midt i al den mad og kage, der så typisk hører sådan en fødselsdag til...  (Hvorfor er det egentlig, at vi spiser og spiser og spiser, når vi skal fejre et eller andet...  Hm...)

På Emilies fødselsdag sprang vi let og elefant frokosten over - og fik i stedet tidlig eftermiddagskaffe, så der kunne blive tid til bowlingen.

Vanilleboller...


Høøøøøj lagkage... (Mindre end 5 bunde og 4 lag fyld = 9 lag kan vel ikke gøre det, når man bliver 9 år...)


og til aftensmad:  Hjemmelavede byg-selv-burgere...


... efterfulgt af is med pærer og chokoladesauce - og hjemmebrygget, iskold brombærlikør.


Isen er der ikke noget billede af, for den blev spist, før kameraet kom frem   ;o)

Vist meget godt, at vi fik bowlet - også selv om jeg tillagde mig en Bowling Balle

;o)

3 kommentarer:

  1. Men er det ikke rart at få konstateret at der stadig er liv i musklen?? :O)
    At den ikke er helt afgået ved døden.
    Trænede lidt derhjemme i går (ikke bowling) og jeg har i hvert fald en muskel i højre balle!!!
    Avav siger jeg bare!
    ;O)

    SvarSlet
  2. Bowlingballe er særlig velkendt hos individder, der ikke kan lade være med at gå op i det og kæmpe til sidste point ;)
    Det lyder som om, det har været en helt perfekt fødselsdag!

    SvarSlet
  3. Hih hvor er du herlig .-) Sådan en balle er ikke sådan at kimse af, den kan gøre av kan den.

    STORT tillykke med datteren. Sikke en herlig dag hun har haft og ja.. så er jeg da misundelig på hendes kage og burger ;))


    Knus
    Henriette

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz