tirsdag den 21. december 2010

Hemmelighedskræmmeri

Jeg beklager den meget sporadiske opdatering her på bloggen. Det skyldes alt sammen hemmelige projekter, som skal være færdige til jul.  Julegaver, der i nogle tilfælde er i sidste øjeblik...

De sidste par uger har jeg kæmpet for at færdiggøre et af de hemmelige projekter. Det holdt hårdt, for der har været meget andet på programmet, men færdig blev den, og jeg skal selvfølgelig nok vise frem på bloggen. Efter jul.  Indtil da må jeg henvise til projekt-info på Ravelry, for her har modtageren nemlig ikke log-in.  Hæ-hæ.

I går - 3 timer før aflevering - blev projektet pakket ind. Efter små-panikpræget arbejde til forholdsvis sent på aftenen i en periode.

Og nu er der så gang i endnu et hemmeligt projekt - eller snarere to projekter, som kører sideløbende. Denne gang er de dog af mindre art, og det skal nok lykkes for mig at få dem færdig til juleaften.  Tror jeg.

Til gengæld bliver det nok ikke til mange indlæg her på bloggen, hvilket jeg beklager.
Men I har nok også gang i så meget, at I slet ikke har tid til at læse blogs alligevel...

;o)

9 kommentarer:

  1. Måbe (1).
    Hvor er den bare fed! Du må da være enhver svigerfars drøm om en svigerdatter.

    SvarSlet
  2. Jeg har adgang til Ravelry, og sikken en dejlig overraskelse :)

    SvarSlet
  3. Godt, at man har adgang til Ravelry. Rigtig flot projekt.

    Du er godt nok hurtig.

    SvarSlet
  4. Søde, skønne Karina. Endnu engang tak for den skønne, skønne perle. Jeg blev simplethen så glad og overrasket og jeg viser den frem til alle der våger sig ind til os i disse dage. Dine billeder i shoppen yder slet ikke perlerne retfærdighed, de er som alt gald meget smukkere når man har dem i hænderne.

    Masser af kærlige julekram til dig og alle dine, jeg håber I får en fredfyldt jul og et smukt og lykkebringende nytår.

    SvarSlet
  5. Der skal selvfølgelig stå GLAS ikke galt, jeg bliver skubbet af en ivrig femårig...

    SvarSlet
  6. Håber du når det hele :) Rigtig glædelig jul :)

    SvarSlet
  7. dear frau putz, a very merry xmas and a happy new year to you and your family. jo

    SvarSlet
  8. Kære Karina.

    Tusind tusind tak til dig og din mor for den helt utrolige søde og gavmilde tanke at sende mig det überskønne elefant sengetøj.

    Jeg blev bare så glad og overrasket, da vi forleden kom hjem fra ferien i Danmark og tømte postkassen.

    Den bedste julegave! Alfred har allerede taget det i brug, som du også kan se på indlægget jeg har lavet på min blog ;o)

    Jeg ønsker dig og din mor et skønt år 2011 med latter, kærlighed og lykke.

    Kh Ulla.

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz