tirsdag den 7. december 2010

Perle Putz - Grand Opening

Så er jeg i luften.

De første perler er fotograferet og sat til salg på min nye blog Perle Putz.


Jeg håber du vil tage godt imod den.


Her finder du indtil videre et stort udvalg af mine håndlavede perler - og der kommer flere til, efterhånden som jeg får lagt dem ind.


Kig en tur indenfor - og ned over siden. Der er mange forskellige perler til salg. Måske er der også en du bare må eje - eller måske finder du lige præcis den julegave, du står og mangler til din veninde, din søster, svigerinde, mor, svigermor...


Kommentarer eller forslag til udformningen af min nye blog modtages gerne - er der f.eks. oplysninger, du mangler om perlerne? Giv mig endelig besked.

Du er også mere end velkommen til at snuppe mit lille "banner" øverst i dette indlæg og sætte det på din blog. Jeg vil sætte stor pris på lidt hjælp med at få spredt budskabet om "Perle Putz".


Kærlig hilsen
Karina aka Frau Putz - og nu "Perle Putz".


7 kommentarer:

  1. Jamed dog Frau Perle Putz - du får da tiden til at gå alligevel :-D
    Kaffe en dag i januar?

    SvarSlet
  2. Jeg ta'r mig lige et kig. Og tillykke med ny webshop.

    SvarSlet
  3. Tillykke, tillykke!
    Og hold da helt fast, der er skisme da talent i dig, hva'!
    Der er noget for enhver smag - både det mere traditionelle med et twist af Frau Putz og så noget helt nyt og spændende.
    Jeg er meget fristet.........

    SvarSlet
  4. De ser flotte ud :-) Held og lykke

    SvarSlet
  5. Jeg er imponeret. Det ser ud til at dine anstrengelser i kælderen har givet rigtig godt resultat. Dine perler er virkelig flotte og anderledes end det jeg ellers har set.
    Hilsen Birte

    SvarSlet
  6. Wau. WOOOW - Wuhuuuu, hvor ER de fede alle de perler !

    Kram Maria

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz