mandag den 6. september 2010

Sir Price

Et skarpt hjørne blev rundet i fredags - og fødselaren havde derfor inviteret et par af de nærmeste venner og lidt familie til grillhygge hos sine forældre.

Stille og roligt.

Lidt god rødvin og en bøf.

Troede han virkelig, at man kunne blive 30 og så nøjes med det?

Hm... Ikke når man har to festglade storesøstre, der elsker at overraske.

Der blev produceret et par "valgplakater" eller 20, som blev hængt op sådan lidt rundt omkring i kommunen...


Der blev dækket borde


Det gamle klubhus blev tilføjet lidt farver...


... og lidt drikkeligt - som senere blev suppleret betragteligt af gæsterne.


Gæster ankom i stort tal. Takket være Facebook og jungletrommer var der fundet frem til en ganske stor gruppe venner.

... og jo. Der blev grillet


... drukket rødvin og hygget.


Gæsterne havde bidraget med den store dessert-buffet. (Som faldt helt i Frau Putz' smag!)


... og selvfølgelig skulle vi danse. Så Jyllands bedste DJ var hyret.


... og at dømme efter fødselarens ansigtsudtryk blev han vældig glad for overraskelsen.



Resten af festen har jeg sjovt nok ikke nogen billeder af. Havde ligesom ikke tid til at fotografere.
Der var en grund til mine ømme fødder dagen derpå...

:o)

Nu kan jeg igen ringe til min bror "Herr Putz" - uden at skulle koncentrere mig om ikke at røbe en overraskelse med en eventuel fortalelse.

5 kommentarer:

  1. Det lyder som om du har faaet det betydeligt bedre hihi.
    HR Putz er velnok heldig at have to soestre der saadan er til overraskelser. Tillykke med ham.

    SvarSlet
  2. Dejlig fest i har lavet til jeres bror, det er sørme godt, at i tog affære.

    SvarSlet
  3. FEDT! Lyder som en rigtig god fest :-)

    SvarSlet
  4. Yehhhh - hvor herligt. Kan dælme godt forstå han blev glad for festen og overraskelsen.
    Og perlerne, dem BØR han da også være glad for :-)

    KH Maria

    SvarSlet
  5. Aiiii sikke da et super initiv :) Og det må have været vildt svært at holde på DEN hemmelighed, især når den har været på FB hihi.

    Godt gået og i måtte gerne være mine søstre ;)

    Knus
    Henriette

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz