torsdag den 15. august 2013

Gaaaaab....

Hvis jeg ikke havde besluttet mig for, at mit "Barnacles"-projekt er det ENESTE, der må komme med på togturen (også selv om det kræver en ret stor taske efterhånden) - så ville det aldrig blive færdigt !

Det så spændende ud.  Resultatet, altså.  Og det var også sjovt at strikke de første ti "barnacles" - men efterhånden ramte gentagelsernes kedsommelighed mig... 

Jeg er ikke resultatstrikker. Jeg strikker mest, fordi jeg kan lide processen, og når processen så er gabende kedsommelig...   så er der langt til de 104 barnacles som originalen indeholder - og endnu længere, når man beslutter sig for, at et bredere tørklæde med 5 rækker bliver mere anvendeligt (+ 22 barnacles) - og måske kunne der også blive garn til at strikke det lidt længere... 
  
Den ene halvdel er næsten færdig...

Jeg kan nå at strikke godt en barnacle i S-toget ud og en hjem.  Så om 14 dage kan jeg sikkert slynge resultatet om skuldrene. 

Nøj, hvor jeg glæder mig til at jeg får lov til at lægge et andet projekt i min taske

;o)




1 kommentar:

  1. Hold ud - det ser fantastisk ud! Megalækkert.

    Mvh Sidsel

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz