mandag den 5. oktober 2009

Ka-chow...


Andreas ELSKER "Lynet McQueen"

Filmen "Biler" er blevet set så mange gange, at Andreas kan hele dialogen udenad... og det kan Frau Putz også :o)

Handlingen i filmen bliver "genlevet" og udbygget, når han leger med yndlingslegetøjet - de små biler fra filmen. De biler følger ham overalt, dag og nat - undtagen i børnehaven, for de bliver væk, og er altså ret dyre at erstatte...

Ganske ofte er det første Andreas spørger om, når vi kommer hjem fra børnehaven: "Må jeg se Lynet McQueen?"

Men det må altså være en Herre Kedelig Film - for se lige her, hvad der sker, når han ser den...


Bemærk, at han på alle tre billeder har mindst én blå Lynet McQueen med... :o)

3 kommentarer:

  1. hahah jeg tror jeg kan lave et næsten enslydende indlæg om min søn :) Alt for dejlige billeder1

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn knægt, han skal nok blive til en rigtig mand med den forkærlighed for både bil og middagslur på sofaen. :o)

    SvarSlet
  3. Hah hah ha - elsker de billeder!

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz