torsdag den 24. september 2009

Tjikkerlikker, tjikkerlikker, tjav - Av, Av

Nej...

Jeg er bestemt ikke spejder længere!

Det har jeg ellers været i en stor del af min barndom og ungdom, men med alderen er magelighed, bekvemmelighed og komfort kommet højere på ranglisten end lejrbål, snobrød og overnatninger i naturen.


I weekenden endte jeg så i "camping-helvede" - helt ufrivilligt.

Vi skulle til familiefest i Jylland - og var blevet tilbudt overnatning.
Da vi ankom viste det sig, at der var mange, der var blevet tilbudt overnatning, så vi fik besked på, at vi kunne sove i kælderen.
Det har vi gjort før for nogle år siden, så "Fint".

Klokken 3 om natten kommer jeg så hjem, finder soveposen frem og går ned i kælderen.

Der er ingen seng!

???

Ingen madrasser! Intet liggeunderlag! Ingen luftmadras! Ingenting!

Bortset fra et betongulv...

Gemalen og jeg kastede os ud i jagten på komfort - og endte med at sove på (tynde) hynder fra havestolene... dækket af 5 lag tynde fleecetæpper... og et lagen...


Da jeg vågnede efter 4 timers "søvn" var jeg totalt radbrækket. Av-Av-Av!

Min lænd har siddet uhjælpeligt fast siden - og smerter nederdrægtigt hver eneste gang jeg skal skifte stilling, række frem efter et eller andet eller dreje mig det mindste.
På trods af store mængder smertestillende farmaka!

De sidste 5 dage har jeg derfor lignet hende her...


... og jeg føler mig snart som den mest sure, negative, humørforladte bitch i hele verden. (Undskyld, kære familie!)

Bloggen strømmer derfor ikke over af positiv energi i øjeblikket - men jeg lover, at jeg snart vender tilbage for fuld kraft, for det må da for pokker snart være overstået!

3 kommentarer:

  1. Det kender jeg bare godt. Der er ingen spejder tilbage i mig heller - altså når det kommer til at sove. God bedring til dig!

    SvarSlet
  2. Ja morsomt er det ikke, men morsomt er det jeg har et indlæg på min blog der ligner i dag.

    Kig ind og så kan vi øv'e sammen :-))

    God bedring og kærlig hilsen
    Henriette ;)

    SvarSlet
  3. Lort med lort på!
    Det er sgu hårdt at blive gammel og opdage, at skroget ikke finder sig i hvad som helst længere.

    Rigtig god bedring!

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz