søndag den 6. september 2009

Statusrapport


Statusrapport for Frau Putz - inspireret herfra


Sidder. . . ved køkkenbordet. Som flyder.

Drikker. . . kaffe

Bevæger. . . mig så lidt som muligt.

Tænker. . . på alle de ting, jeg skal nå før på onsdag, hvor jeg drager til Lissabon i 4 dage!

Planlægger. . . alting. Masser af to-do- og to-bring-lister. Jeg er liste-fan!

Glæder mig. . . til at komme ud og opleve et nyt sted, til at sove på hotel og (måske) sove længe, til at få faglige input, til at spise på gode restauranter (Betalt af nogle andre!), til at komme lidt væk fra det danske vejr, til at se ungernes ansigter, når de åbner de gaver, jeg har købt til dem...

Venter. . . liiiiige lidt med at gå i gang med vasketøjet. Det er der også om lidt...

Håber. . . ikke, at Emilie bliver alt for skuffet, når hendes (ravne?)-mor ikke er hjemme på hendes 7 års fødselsdag... Gemalen, Andreas, Farmor og Farfar fejrer hende, så jeg håber på tilgivelse...

Fortryder. . . ikke så meget lige i dag. Måske lidt, at der var nogle forældre, der fik en lidt hård medfart her på bloggen i går - men... Jeg føler stadig, at de havde fortjent den opsang. Ønsker dog ikke, at dette skal blive en "brok" i stedet for en "blog"...

Stresset. . . ? - Nej da. Ikke endnu. Spørg mig onsdag formiddag :o)

Overrasket. . . over hvor hurtigt tiden flyver afsted.

Frustreret. . . (bare en smule) over at alle "arrangementer" åbenbart skal klumpe sig sammen indenfor kort tid. Hallo! Min kalender for oktober og november er næsten tom! Hvorfor skal alt foregå i august og september???

Lærer. . . forhåbentlig snart at sige fra. At sige "Nej tak. Det lyder spændende, men jeg har ikke lige lyst/tid til at deltage/hjælpe lige nu". (Selv her kan jeg mærke, hvor svært det falder mig...)

Ivrig. . . efter at finde på endnu en overspringshandling, før jeg skal i gang med vasketøjet, oprydningen, gave-indpakningen, fødselsdagskagerne, pakningen, rengøringen... Fortryder nok, når jeg står med de sidste 20 ting onsdag formiddag...

Nyder. . . lige øjeblikket lidt endnu. Ungerne leger i soveværelset, Gemalen spiller badminton ("Hvad? Skal han spille med Batman?" sagde Andreas, som åbenbart aldrig har hørt om ketcherspillet...), solen skinner og her er næsten (!) stille.

Savner. . . fritid. Fri Tid.
Fri.
Tid.
Smag lige på det ord...
Måske jeg skulle tage en halv dag ud af programmet i Lissabon - og bare sidde og glo ud over vandet... eller strikke...


Hvad er din statusrapport ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz