torsdag den 24. juli 2014

Strik i varmen

I går var der strikkeklub hos Pernille.

Vi slog os ned på bænken i gårdens skyggefulde hjørne  - og blev beværtet i bedste picnic stil.  For at minimere turene op og ned af trapperne havde Pernille slæbt køletasker med det hele ned - og senere blev der fyret op under Trangiaen, så der kunne blive kogt vand til deres obligatoriske grønne te, mens jeg blev introduceret for spejderkaffe de luxe.  Posekaffe.
Uhm, som det smagte.


Vi strikkede også, for det gør man nemlig til strikkeklub - lige gyldigt hvor varmt det er.  Enkelte undtagelser har der dog været, for lidt broderi, foldede papirtasker og hækling har sneget sig ind til enkelte af de tidligere møder, når strikkelysten i perioder har været erstattet af trangen til andre kreative indfald.

 
Og så blev der kaglet, så selv de æglæggende hønsedamer ville kigge forundrede på os.  Det er fantastisk så mange emner vi kan nå at komme omkring på sådan en aften.


Næste gang er det hos mig. Jeg glæder mig allerede.

3 kommentarer:

  1. Hyggeligt og slet ikke til at undvære :-)

    SvarSlet
  2. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    SvarSlet
  3. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz