onsdag den 4. april 2012

Hvidt i hvidt

Let at se på billedet er det ikke...  men Mr. Darcy's kærlighedsdeklaration står nu at læse på det, der engang bliver til en stor pude til sofaen. Når jeg bliver færdig med baggrunden.


Faktisk er billedet ikke en helt sandfærdig statusopdatering for mit korsstings-flip.  Jeg har nemlig syet en del af baggrunden også - og regner med at nå en del i dag også.
Der er nemlig dømt "Darcy-dag" hos min veninde Kath.  Marathon med den RIGTIGE version af "P&P". Og mon ikke jeg kan sy korssting imens?

Fra morgenstunden har jeg været i gang med at bage scones. I beste engelske stil, så det passer med filmen...


Stone-scones skulle jeg måske sige, for kagerulle og udstiksforme blev skippet og dejen i stedet sat på pladen og trykket lidt sammen, før de blev bagt.  Forhåbentlig er formen det eneste "stenede" ved dem

Kokosmakronerne har Emilie bagt, så resten af familien også kan hygge sig med guf, mens Mor er i byen.


Påskeferie er nu en dejlig ting...

:o)

6 kommentarer:

  1. Knuuus og god fornøjelse :-)

    Kh

    SvarSlet
  2. God fornøjelse. Det bliver spændende at se hvilke striber du har valgt :)

    SvarSlet
  3. Gulp. Må eje!
    Om ikke andet, så i drømme!

    God fornøjelse med P&P, den eneste rigtige version!

    SvarSlet
  4. Jamen det er da bare genialt!! Jeg glæder mig til at se den færdige pude og er helt klart blevet inspireret til at lave en selv. Tror lige jeg skal ind og lege lidt med nogle forskellige tekster ;-)

    SvarSlet
  5. Er faktisk vild med det hvide og hvide look - så jeg er spændt på at se dine striber.

    SvarSlet
  6. Det ser lovende ud, den skal nok blive god, og hvem elsker ikke både P & P og Darcy.

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz