onsdag den 15. februar 2012

Alene hjemme...

Først vil jeg gerne præsentere noget, der minder om en Verdenssensation...


Tyve roser fra Gemalen. På Valentines Day.  (At han så kaldte det "Mors dag" viser vel bare, at jeg kan forvente endnu en verdenssensation i år, eller hvad?)

Og det var skam ikke de eneste blomster, jeg fik i går...


For svigerforældrene havde købt tulipaner til mig, da de kom forbi til lidt eftermiddagskaffe, noget ridetime-oplevelse og en bid aftensmad, hvorefter de tog hjem med et par børn ekstra i bilen.

Og nu er vi så alene hjemme.

4 hele dage og 4 aftener uden børn...  Vinterferien tilbringes hos farmor og farfar - og det giver forældrene nogle sjældne frihedsgrader...
Gemalen skal selvfølgelig på arbejde i dagtimerne, men hvad skal man så bruge sådan nogle børnefri aftener på?

Den første blev brugt sammen med syklubben i kælderen, mens Gemalen havde en fest ovenpå med HØJ musik næsten til midnat...


I aften skal jeg strikke. Sammen med resten af strikkeklubben, som kommer her og skal holde mig ved selskab, mens jeg kommer et stykke deropad på mit seneste projekt...  En Jane Austen-inspireret strikket kjole, som jeg blev inspireret til på Pinterest - og straks kastede mig ud...   En kjole på pind 3...


(Der er et stykke vej endnu til det er en kjole...)

De to sidste aftener skal udnyttes til en tur i biografen - og helt sikkert noget af det mad, som ungerne normalt rynker på næsen af.  Kærestetid. Og måske et slag Scrabble og en flaske vin...

3 kommentarer:

  1. Det lyder nu som om det bliver nogle hyggelige dage ;)
    Nyd dem ;)

    SvarSlet
  2. Dejligt med sådan en næsten opmærksom mand. Jeg håber det bliver nogle gode dage.
    Kjolen er bedårende, strikker du ud af hovedet, eller findes der en opskrift?

    SvarSlet
  3. Det kan kun blive til hyggelige dage....... kan læse at Gemalen
    er blevet lidt "blødere" med tiden ;o) God fornøjelse og nyd ferie-dagene

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz