torsdag den 18. marts 2010

Kun en anelse forsinket...


I dag skulle jeg hente et par nyligt bestilte blondesager fra Bon A' Parte. Det sker i den nærliggende Blockbuster, som også fungerer som udleveringssted for GLS Pakkeservice.

Well... da jeg langer mit pakkenummer over disken, kommmer Blockbusterpigen tilbage med en pakke, som ganske rigtigt er fra Bon A' Parte - og har mit navn på. Det er bare ikke det rigtige pakkenummer. Hov... De har sandelig TO pakker liggende til Frau Putz fra Bon A' Parte...

Nu har jeg så også for et stykke tid siden bestilt noget sommertøj samme sted - men forventede ikke at modtage det endnu. Dejligt med sådan en lille overraskelse og tøj der bliver leveret før lovet.

Da jeg kommer hjem og åbner pakken er jeg temmelig overrasket...

Den trøje jeg finder i pakke nr. 2 er nemlig ikke særligt sommerlig - og jeg er totalt overbevist om, at jeg da ikke har bestilt sådan en trøje. Ikke til sommer, da...
Meeeeen havde jeg egentlig ikke bestilt sådan en i det tidligere efterår ??? Som var gået i restordre..... og som jeg efterfølgende glemte alt om...

Ved nærmere eftersyn viser det sig, at Blockbuster har haft min pakke med sweateren liggende på deres hylde siden sidst i august. Jeg har aldrig modtaget nogen mail om at den var ankommet og den er heller ikke blevet returneret til afsenderen, da jeg ikke hentede den.

Hvor heldigt er det lige, at jeg bestiller endnu en pakke fra Bon A'Parte til levering ved Blockbuster? Ellers havde jeg vel aldrig fået den?

Det mest frustrerende er så, at jeg i efteråret betalte 349,- for sweateren - som nu er på tilbud hos Bon A'Parte til 139,-
... og hvis jeg ikke kan passe den, så har jeg nu overskredet returfristen... bare en anelse...

Tror lige, at jeg betaler 13,- mere næste gang og får Post Danmark til at levere min pakke til døren...

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle forviklinger! Jeg håber du kan bruge trøjen her i foråret :)

    SvarSlet
  2. Nej hvor jeg bare haaber den passer og at du faar den brugt. Hvor er det bare aergeligt med saadanne forviklinger. Bedre held med postDanmark.
    Men jeg maa da sige at den er paen.

    SvarSlet
  3. Uff, så irriterende! Håper den passar, i alle fall... Eg hadde nok blitt ganske sur på firmaet som hadde pakken liggende så lenge uten å prøve å gje beskjed!

    SvarSlet
  4. Katrine Thor25 marts, 2010

    Nå men så kan du glæder dig over at fremover kan du bare få alle dine post ordre køb sendt til din mands nye arbejdsplads.Deres søde receptionist tager imod og sender modtageren en mail!! Så er det slut med at jagte pakker

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz