onsdag den 24. marts 2010

En diskret, lille pakke

Det er efterhånden et stykke tid siden jeg sidst købte noget hos Isabella Smith. Ikke fordi jeg ikke bliver fristet, men snarere fordi jeg er blevet fristet alt, alt for mange gange - og har indset, at jeg let kommer til at bruge alt, alt for mange penge på "dims", som jeg egentlig ikke har brug for...
(Som om jeg har brug for alt det jeg ellers køber... Hm... Men lad nu det ligge!)

Men... med tre katte i huset (Nysgerrige katte!) er det nu ikke længere så smart med stearinlys, der ikke er "pakket ind". Åbne fyrfadsstager er efterhånden udelukkende til brug på spisebordet, hvor vi kan passe på at de små snushaner ikke får brændt næsehårene af...

Så jeg var da lige nødt til (!) at købe en lanterne til store bloklys...
Se lige de fine, svungne mønstre på kanten...


Den havde jeg VIRKELIG brug for!

... og som sædvanlig (!) kom den i en meget diskret lille papkasse. Meget let at skjule for Gemalen...
"Den der? Nej den er da ikke ny... Den har stået i kælderen i flere år..."


(Ej... det kunne jeg da ALDRIG finde på...)

3 kommentarer:

  1. Hahaha, det er gaz!
    Ja, bortset fra, at det dér køb jo var af ren og skær nødvendighed, kan jeg se - lanternen er jo som skabt til det lille hjørne der... :^)

    SvarSlet
  2. Hæhæ - her lærer kattene altså blot at ild det går man uden om *B*

    - men fin det er den bestemt der i hjørnet

    SvarSlet
  3. Som taget ud af en samtale i mellem kæresten og jeg hihi

    Kodeordet i dag var vowsult, ret ironisk når man tænker på at I har katte hehe

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz