tirsdag den 8. december 2009

Lykkens Pam-Fidipus

Først vil jeg gerne sige TUSIND TAK for de søde kommentarer jeg har fået til mit indlæg om Kajs Have.

Jeg lover, at jeg nok skal fortælle ham om Bloglandia og Jeres søde respons til historien næste gang han kommer forbi til en kop kaffe.

Hvis bare alle var som Jer...

Nu er det til gengæld slut med klagesangen for en kort bemærkning, for jeg har nemlig været ualmindeligt heldig ude i Bloglandia.

Jeg har VUNDET i en lodtrækning ovre hos Julia Lahme... HURRA!

Der var omkring 5 % chance for at mit lod skulle blive udtrukket - og så vandt jeg alligevel et af de 5 gavekort til en bog fra Fidipus.




Og jeg ved LIGE hvem der skal have sådan en!

o<:o)

1 kommentar:

  1. Tillykke med det...godt der er nogle som kan være heldige :-)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz