torsdag den 2. juli 2009

Frau Putz - en gorilla

(Pæonen på billedet har ABSOLUT intet med dette indlæg at gøre, men I skulle da lige have lidt smukt at kigge på :o) )


Mine arme er vokset med 20 cm. i dag!

Jeg har klippet hæk. I den fantastiske sommervarme vi oplever i øjeblikket (- og jeg skal skam nok passe på med ikke at klage over varmen) har jeg klippet hæk til jeg næsten smeltede...

Det blev dog til sidst så varmt, at jeg måtte holde en længere pause fra hækkeklipperen, og da jeg vendte tilbage til den ved syvtiden var mine arme vokset ca. 10 cm.

Nu - efter yderligere en sektion hæk - er de 20 cm. længere end normalen - eller sådan føles de i hvert fald.

Det næstmest deprimerende er, at jeg langt fra er færdig. Faktisk er jeg kun med MEGET GOD VILJE halvt færdig... Hvordan jeg skal kunne løfte hækkeklipperen til resten vil tiden vise!

Det mest deprimerende er, at når jeg er færdig venter der mig nogle dage med intensivt
raftehegnsmalingsmarathon...

Farmor og Farfar har nemlig tilbudt at tage ungerne på ferie i et par dage - og da jeg jo stadig har ferie - og solen skinner - er alle muligheder der jo.

Jeg må hellere lade være med at sige "desværre".
Man skal jo have en POSITIV tilgang til tingene.

"Jeg glæder mig til at male raftehegn"
"Jeg glæder mig over, at der er 88 kvadratmeter raftehegn"
"Jeg glæder mig til at male raftehegnet 3 gange"
(Hvilket mantra lyder mindst sommerferie-sarkastisk???)

Gad vide, hvor lange mine arme bliver efter 3 uger i denne arbejds- (undskyld!) ferielejr?

Nu vil jeg til gengæld sætte mig med en skål jordbær, noget garn og et par pinde...

Ah... :o)

2 kommentarer:

  1. jamen lille Putz da. Hvis du trængte til en pause, så skulle du jo være cyklet en tur til Valby og se vores hus. Så ville du tænke lidt anderledes om dit begrænsede projekt med raftehegnet :-)
    God malelyst

    SvarSlet
  2. Åh ja... det vil jeg gerne. Så har jeg jo en undskyldning for et par timer væk fra maleprojektet ;o)

    Tror dog godt, at jeg ville bytte. Det er GODTNOK VARMT at male i dette vejr. Skal vist lige have rigget til med en parasol fra i morgen, så jeg ikke bliver endnu mere krebse-rød :o)

    God arbejdslyst!

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz