torsdag den 29. januar 2009

"Såååå skal man ha' to katte..."

Ja... sådan sagde Andreas som det første, da Pipper var død...

Vi har godtnok mange gange sagt, at det kunne være skønt med en kat, men... "ikke så længe vi har Pipper". Dårlig combo...
Med små børn fanger bordet jo med sådan nogle LØFTER...
... og Gemalen har tilfældigvis en kollega, som har nogle killinger som han gerne ville af med.

Blandt andet disse:

Den sorte er en han og den blå en hunkat. Hvem kan stå for sådan et par?

De er nu blevet lidt større end på billedet herover...


... men de er da stadig utroligt søde.
Åh, som vi har talt om det de sidste to dage... det er jo en stor beslutning... og så hurtigt...
... men nu har vi besluttet os.
De får lov til at flytte ind hos os om 14 dage - og så håber jeg ikke, at min blog bliver alt for fyldt med "kattehår" fra da af!
Ellers må I love mig at sige til!

4 kommentarer:

  1. Rigtigt søde katte;
    men skulle I ikke overveje en hund istedet??
    De er da meget sødere!! :o)))

    SvarSlet
  2. De ser søde ud, men 2 af slagsen?
    Der bliver noget at se til.... :-))

    SvarSlet
  3. Ikkje høyr på lise og Anette:) To kattar må vere herlig! Trur eg.

    Vi har ein, og det er jo nesten ikkje noko arbeid med den. Skulle gjerne hatt ein til, eg! Gratulerer som kattemor, og lykke til!!

    SvarSlet
  4. Jeg elsker katter, har selv to, så det blir ikke noe problem!

    SvarSlet