fredag den 12. april 2013

Hej. Mit navn er Frau Putz - og jeg er Wollmeiseafhængig

Billede lånt hos Wollmeise shoppen.
Det er snart hver anden fredag, der kommer et indlæg i stil med dette fra min hånd... 

Men da jeg for et par uger siden modtog min sidste sending Wollmeise med 6 forskellige farver af den "nye" tykke Wollmeise DK forelskede jeg mig i særdeleshed i en af farverne - Fritzi Frizzante. 
Åh... Havde jeg dog blot købt flere nøgler af den, for så kunne jeg strikke den smukkeste cardigan/sweater til mig selv...

Men hvorfor sukke længselsfuldt, når man kan sukke henført??
Så onsdag eller torsdag forventer jeg at modtage ikke mindre end 4 nøgler (800 g) af denne lækkerhed.
Måske bliver det forvandlet til den fine Dragonflies Jumper - som jeg måske kommer til at forvandle lidt til en cardigan...   Mønsteret er købt for længe siden og har blot ventet på det rette garn - og tiden.

Hvis der er nogen, der kender til en hjemmeside, hvor man kan købe mere strikketid...  så sig lige til. 

:o)

2 kommentarer:

  1. Hvis du finder den hjemmeside så del gerne med os andre, ville bestemt gerne handle der:-)

    SvarSlet
  2. Den hjemmeside leder jeg også efter.
    Jeg har endnu til gode at købe wollmeise garnet, men skal helt sikkert prøve det en dag, hvis jeg tør. For det lyder jo som om man bliver afhængig.

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz