torsdag den 16. april 2009

Et indlæg om Grønne Hoser...

Der var engang... hvor jeg kiggede mig lidt omkring på Ravelry...

og så faldt jeg lige for dette fede par sokker (Som jeg selv efterfølgende har strikket i flere udgaver...) - og kiggede nærmere på dette indlæg.



Indlægget og sokkerne var det første jeg så til Lucy fra Zebraknits - men bloggen røg hurtigt ind blandt favoritterne, for hun laver mange flotte ting i de skønneste farver. Ikke kun grønne sokker... og hun tager fantastiske billeder.
En dag så jeg dette indlæg på Lucy's blog, hvor hun udtrykker bekymring omkring sprogvanskeligheder... ved en eventuel rejse til Danmark.
Den ene ting førte den anden med sig - og nu kommer Lucy så til Danmark - og jeg har lovet hende at være lokal guide for en tid. Det bliver sjovt at møde hende in person og introducere hende for lokal mad o.lign.
Sådan kan det gå, når man strikker nogle helt fantastisk skønne sokker... :o)
Well... Lucy... This post is about your visit to Denmark.
How the whole "thing" started with me finding your blog - thanks to the "Happy Forest" Arch Shaped socks on Ravelry... (Loved the colour and the pattern, and have knitted the socks so many times myself) - and how that got me to follow your blog... until one day I read your Escape-post and contacted you...
Look where those green socks brought us... :o)
I am looking forward to meeting you in Copenhagen soon.

4 kommentarer:

  1. Heihei ! :)
    Tusen takk for hyggelige og oppmuntrende ord i bloggen min i det siste ! Sånt varmer !

    Kjempeherlige vårgrønne sokker - og så spennende med besøk fra blogge-bekjentskaper ! :)

    Ha en fin helg !
    klem fra meg

    SvarSlet
  2. Det var da dejligt at se lidt bevægelse på din fine blog!!!'
    Var helt nervøs for at den var lagt på "is"!!'
    GOd weekend.
    Knus Lise

    SvarSlet
  3. Hvor er det sejt! flotte grønne hoser.

    SvarSlet
  4. Oh, thank you so much! You cannot imagine how thrilled I am to visit Denmark and meet you and your family! You made my day!!!

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz