mandag den 11. august 2008

Ferien overstået

Så er Frau Putz' ferie overstået - og jeg fik da bedrevet lidt, selv om jeg ikke har været alt for flittig på bloggen. Det retter jeg op på nu med en række indlæg.

Første uge holdt Frau Putz ferie alene med Ungerne. SKØNT VEJR!

Vi fandt badebassinet frem, og så blev der ellers plasket.



Først med tøj, men senere ganske uden. NØJ, hvor de nød det!

Imens sad jeg og nød solen - og strikkede løs på jakken til Andreas.

Og den er skam blevet færdig. Se selv!

Han var godtnok ikke videre begejstret for at skulle prøve den, men nu er han til gengæld meget glad for den, så den skal nok blive ny yndlingsbeklædning.

Når man strikker til Andreas vil Emilie selvfølgelig (!) også ha' en trøje, så nu er jeg i gang med en blød sag i noget lækkert garn med striber af sjovt, blankt garn med "Firkanter" i lyse nyancer af blå, turkis og aqua.
Det skal nok blive sjovt. Og så er den hurtigt strikket på pind 5½ hvilket er endnu et plus :o)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz