lørdag den 5. juli 2008

Havelørdag

Så er det lørdag - og jeg har brugt hele formiddagen på at luge og vande bedene i forhaven. Ja, ja, jeg ved godt, at man skal vande om aftenen, men når man er alene hjemme, er det altså ikke let at komme i haven, når Andreas sover. Hvem skal så holde øje med ham? Og hvordan kan man både stene foran fjernsynet og vande haven???
Nå, men nu er haven FIN - og jeg har opdaget indtil flere spirer af den rette slags. Der er i hvert fald dukket salvie op i et vist (Mindre) antal - og EN enkelt identificerbar spire af alle mine akelejer... Det er lidt sølle! Jeg håber dog fortsat. De må da komme!!!
Sidder nu i middagsheden indendørs, for ellers bliver jeg vist helt svitset. Solen har virkelig magt i dag.
Når Andreas vågner fra sin lille lur, skal vi ned i centeret og købe nogle pilefletstativer til ærteblomsterne, så de kan komme i vejret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz