fredag den 23. marts 2012

Møgmis

Ud af øjenkrogen ser jeg et glimt af Robert...

... også kaldet "Møgmis"...

"Hva' vil du?"

"Har jeg beskidte fødder, siger du?  Lad mig lige se..."

"Åhr... Det' da ingenting!"

"Siger du, at andre katte holder deres fødder rene?  Hvordan gør de det?  SLIKKER DE DEM, siger du?  Føøøøøj!  Jeg gør det IKKE!"

"Nej, sagde jeg!"

"Ej, hov... Se!  Solen skinner, og der er musvitter i naboens træer..."

"Jeg smutter lige ud igen."

"Og hey... du kan bare lige tørre vindueskarmen af... og måske vaske gulvet...  og ÅBN' SÅ DØREN TIL SOVEVÆRELSET!  Hvorfor har du lukket den?  Gider du ikke at have beskidte fodspor på dynen igen-igen, siger du?  Ej, hvor er du altså SART!"

:o)

5 kommentarer:

  1. Hvem er det måske, der styrer i dét hjem??? ;-)

    SvarSlet
  2. Vidste der var en grund til min Ludwig er indekat ;-)

    SvarSlet
  3. Herlig:) Eg har ein katt som heldigvis likar å vaske seg;) Men eg ser at det er spor etter dyret her og der likevel, ja...

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz