torsdag den 26. november 2009

Surt ribs?

Gemalen legede lidt med kameraet forleden, da jeg sad i sofaen og strikkede.

På alle billederne ligner jeg... et surt ribs.
Et underoplyst surt ribs.
Et blitz-overbelyst surt ribs med røde øjne (Det viser jeg altså ikke. Skulle jo nødig skræmme nogen!)
Nærstudier af...


... et surt ribs.
Og jeg var slet ikke sur.
Faktisk hyggede jeg mig optimalt.


Med mine strikkepinde og et bundt syregrønt uldgarn.
Til gengæld var jeg ved noget, som krævede en del koncentration: Mit første par strikkede handsker.

;o)

3 kommentarer:

  1. Ja! Du ser meget alvorlig ud... Men selv hygge kræver også koncentration:-)

    SvarSlet
  2. Jeg synes mere du ser meget koncentreret ud. Men man er jo også mere kritisk overfor billeder af sig selv end andre... ;o)

    SvarSlet
  3. Nej...nej du ser skam ikke sur ud .-)) sådan ser vi ud, når vi strikker og er koncenteret.

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz