fredag den 20. februar 2009

Så er kun TV'et tilbage...

Frau Putz har efterhånden mistet muligheden for at dyrke de fleste af sine tidligere fritidsbeskæftigelser...
Først læste jeg lidt i en strikkebog - mens Darcy og Lizzy gjorde deres bedste for at fange siderne, hver gang jeg skulle bladre, så det blev hurtigt opgivet...
Forsøgte senere i dag at strikke en lille test-lap af Alpakkaen. Skønt garn. Simpelthen fantastisk. Ifølge Darcy. Han kan simpelthen ikke stå for strikkepinde der bevæger sig - og endnu mindre for garn. Der har jeg virkelig fundet en, som deler min passion for garn og pinde - omend hans frembringelser er af temmelig alternativ beskaffenhed.

Det endte med, at jeg måtte opgive strikkeriet - og overgive mig til deres tiggerier...
Senere ville Emilie og Andreas gerne lige se lidt på DR og Oline - og så fik de skam selskab...
Det gik fint... lige indtil Darcy (Som Frau Putz også tidligere har oplevet) ikke kunne stå for fristelsen...
... den kat ELSKER simpelthen computere - og det er ikke engang musen, der er mest spændende :o)
Som regel sidder han oppe på tastaturet og hamrer på det med forpoterne. Desværre er hans evner som computer-geni ret begrænsede... selv om hans tramperi af og til resulterer i nogle mærkværdigeheder, som ikke sådan liiiiige kan rettes.
Ingen bøger, intet strikketøj, ingen blogging eller surfen på nettet... Hvad skal Frau Putz så lave??? Det næste bliver vel, at han sætter sig foran fjernsynet !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz