torsdag den 28. januar 2010

Muffins og Smoothie

Miss Muffin vandt jo min lille giveaway for et stykke tid siden - og ønskede sig lyserøde eller hvide Monkeys.

Well... jeg synes selv denne mørke gammelrosa Arwetta er ret delikat. Den minder mig om farven på brombærsmoothie.


Eller hvad siger du?


Jeg håber de falder i smag.

Emilie mener i hvert fald, at de er flottere end nogen af alle de sokker, jeg nogen sinde har strikket til hende - og er vildt misundelig. Så der går nok ikke lang tid, før jeg må i gang med et par i hendes størrelse

;o)

_____

Jeg må indrømme, at det har været temmelig svært for mig at finde overskud og glæde til at blogge det sidste stykke tid.
Darcy's forsvinden og død slog mig helt ud med en enorm tristhed og træthed til følge. Det fik januar til at føles præcis så mørk og kold som den er!

Tusind tak for jeres mange hilsner. Det varmer helt enormt - og jeg er rørt til tårer over den medfølelse, som jeg er blevet mødt med fra alle sider. Det er da også rart at få at vide, at man ikke bliver betragtet som helt tosset, når man græder over en kat... ;o)

Darcy er blevet begravet i et hjørne af haven. Gemalen kæmpede bravt mod den permafrost, der har lagt sig over Danmark. Til sommer vil vi plante noget muntert og farverigt på hans grav - for det var det han bidrog med i levende live.

Det er dog ikke fordi tiden har stået helt stille i Familien Putz under min blogge-pause. Jeg vender snart tilbage og fortæller mere om, hvad der har holdt mig beskæftiget - og hvad der er gledet over pindene ud over de lyserøde Monkeys til Miss Muffin.

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig så meget til at modtage dem, de er så flotte! De skal nok blive brugt til de slet ikke kan mere:)
    Jeg forstår hvertfald godt du savner Darcy, jeg ved ikke hvad jeg ville gøre uden Emma selvom hun nogen gange er en sur gammel mokke!

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre nyt fra dig igen. Flotte sokker, jeg får lyst til smoothie :)

    SvarSlet
  3. Skønne sokker og fristende smoothies.

    Selvfølgelig sørger man over sit kæledyrs død. Man knytter sig jo til dem, for hvorfor ellers have dem?

    God dag til dig :)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz