søndag den 16. januar 2011

Strikket katteseng?

Nogen holder rigtigt meget af uldgarn...


;o)

6 kommentarer:

  1. og katte finder bare de dejligste steder at ligge :)

    SvarSlet
  2. Årh, miaverten holder strikketøjet varmt til dig. Sødt og betænksomt af den!

    SvarSlet
  3. Åh, hvor jeg kender det...

    SvarSlet
  4. Kære Karina!

    Jeg er ikke sikker på, at du har modtaget min mail? Så nu prøver jeg denne vej.
    Jeg mangler din adresse, så jeg kan få sendt et og andet til dig ik'? ;)

    Du skal vide, at trøjen har hængt på mig lige siden. Jeg er helt vild med den.
    Så igen tusinde tusinde tak.

    Kærlige søndagshilsner
    Kristine

    SvarSlet
  5. Jeg lavede på et tidspunkt en valket kurv (gave) i Fritidsgarn. Inden jeg fik den foræret bort, havde katten nærmest indtaget den :)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz