fredag den 21. januar 2011

Tegn på forår?

På en helt almindelig januardag som i dag, hvor rimfrosten igen har lagt sig på alting og vidner om, at der er rasende koldt udenfor, er jeg ikke i tvivl om, at det stadig er vinter - og sikkert længe endnu. 

Men i går fik jeg nærmest forårsfornemmelser, for se da lige, hvad solen afslørede:


Tror nok lige, at de vinduer trænger til en omgang med vand og sæbe...

I dagens tågede lys er vinduerne igen til at se ud af - men jeg ved jo, at skidtet stadig er der, selv om solen ikke lige afslører det i dag.

;o)
 

6 kommentarer:

  1. NOT quite LADY! Wait another month before freezing yourself to death scrubbing those windows! Just kidding, you probably need them cleaned sooner so you can have more light in the room.

    Miss ya!
    xoxo

    SvarSlet
  2. Ja, det er ikke sjovt når solen pludselig skinner....
    Til gengæld er det vældig rart, når man tydeligt kan se, hvor vinduespudsningen er nået til!

    SvarSlet
  3. Skidt - så ved du solen skinner!

    SvarSlet
  4. Samme syn mødte vi også i går da vi kom hjem. Solen var fantastisk men afslørede megabeskidte vinduer.
    Jesper gik i gang med det samme, han kunne slet ikke holde det ud :o) - og jeg holdte ham ikke tilbage.

    SvarSlet
  5. Samme type vinduer har vi... men vi har indtil videre valgt at ignorere dem og are være kreative :o)

    SvarSlet
  6. Der er en stor fordel ved at have blyindfattede ruder, kan jeg se... ;-) ALT camoufleres på sådan nogle...

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz