lørdag den 8. januar 2011

"Ind-imellem"-projekt

Jeg har vist aldrig vist jer mit "ind-imellem"-projekt. Sådan et stykke strik, som jeg griber ind imellem, når jeg går lidt død i nogle af de andre projekter. Indtil jeg går død i ind-imellem-projektet og vender tilbage til det oprindelige...

... eller starter på noget helt nyt.


Jeg er jo som tidligere fortalt verdensmester i UFO'er - eller lad os kalde dem WIP, sådan som de gør på Ravelry.    (UFO - UnFinished Object               WIP - Work In Progress)



Nå men jeg var jo til foredrag med Vivian Høxbro - sammen med alle hattedamerne og Kath...


- og så kastede jeg mig altså ud i et "ind-imellem"-projekt, bare fordi de der ufærdige domino-firkanter kaldte på mig. Måtte lige prøve at strikke dem...
Rester af Holst blev hentet fra lageret (lidt mere afdæmpede end Vivian Høxbro normalt) - og ind imellem går det da fremad med dette wrap - eller hvad man nu skal kalde det.


Lige nu ligger det altså totalt stille - men det giver da lidt farve der i skålen på sofabordet.

:o)

9 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud. Hvad skal det blive til?
    Jeg har også være noget tiltrukket af dette hul-dominostrik, men jeg har et dominosjal-agtig poncho liggende fra flere år tilbage, som er et UFO og nok ikke et WIP, er jeg bange for.
    Men har du lavet de enkelte firkanter med en farve ad gangen eller har du viklet nøgler op a la Christel Seyfarth?

    SvarSlet
  2. Det kender jeg godt! Jeg har netop taget fat på sådan et UFO-projekt! Du kan se på mit indlæg i dag, hvorfor... Måske kender du fænomenet med projekter, der pludselig mister ens interesse. Ikke fordi de ikke er spændende, men fordi de har drillet lidt og så pludselig er kommet til at ligge stille. Det kan næsten dødsdømme sådan et projekt, hvis noget nyt kommer og snupper hele opmærksomheden...
    God dag til dig!
    -LisBeth.

    SvarSlet
  3. Skønne, skønne farver - og du er da allerede nået langt!

    SvarSlet
  4. Det ser spaendende ud.

    SvarSlet
  5. Spennende prosjekt !:)
    Koselig å sitte med strikkeprosjekt nå i mørketiden, kansje jeg også skulle funnet frem noen av de mange halvferdige prosjektene mine etterhvert...... :)

    Takk for hyggelig kommentar under forrige innlegg! Koselig når noen stikker innom og sier hei ! :)

    Kjempfin blogg du har her ! Hvordan får du til å legge ved store bilder i innleggene ? Hva heter malen du bruker ?

    Ønsker deg en fin lørdagskveld ! :)

    Liv Elin

    SvarSlet
  6. Dette var skikkeleg stilig! Kanskje noko eg burde teste;) Eg ser for meg at dette kan bli flott som sjal/skjerf.

    SvarSlet
  7. Det ser rigtig fint ud, flotte farver og spændende struktur :-) Jeg skal også altid have flere projekter at skifte imellem!

    SvarSlet
  8. hmm jeg har vist kun indimellem-projekter :) tilgengæld har jeg mange...

    SvarSlet
  9. Det ser skisme avanceret ud. Skønne farver:)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz