mandag den 3. januar 2011

Årets smykkegaver

Jeg havde en klar mission om at give hjemmelavede gaver til en hel masse mennesker i år.
Havde jo endelig tiden - og materialerne var som hovedregel på lager, hvilket var godt for den slunkne bankbog    ;o)
Nogle af modtagerne fik selvfølgelig (!) smykker med mine glasperler, og nu hvor de er pakket ud, vil jeg da gerne vise dem frem på bloggen.

Dobbelt halskæde med sorte sølvdråbe-perler til Fräulein I

Armbånd med perler i røde nuancer til Mor i Nord


Dobbelt halskæde og ørehængere med perler i sort, grå og sølv. Lavet på bestilling til Svigermor.

Turkise perler givet som mit bidrag i den Kreative Julekalender i Blogland.

Halskædeperle, armbåndsperler og ørehængere med mellemblå blomsterperler. Lavet på bestilling til min søsters svigerinde.

Halskæde med perle, armbåndsperler og ørehængere med lilla blomsterperler til min søster.

Nu er min beholdning af afhærdede perler til gengæld temmelig slunken - så jeg må i gang i kælderen igen.  Jeg har da også brugt en enkelt dag i juleferien bag brænderen, hvor jeg legede med nyindkøbt Gold Stone-glas, stærkt inspireret af en bog om glasperler, som Herr Putz og Fräulein I gav mig i julegave.

Skulle du få lyst til at købe nogle af mine perler, ja så sælger jeg altså stadig på Perle Putz.

3 kommentarer:

  1. Hold da helt fast hvor er det nogle flotte smykker du har lavet der ;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Åh, du er da bare så dygtig.
    Det er enormt flot, det du har lavet.
    Jeg har rigtig dårlig samvittighed overfor dig. Julen har været hård ved tid og overskud, men nu skal jeg nok snart få sendt perlen tilbage dig.

    SvarSlet
  3. Hvor er det dog smukke ting, du laver!!! Jeg er helt syg med glasperler og dybt imponeret over, at du kan lave dem selv :-)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz