torsdag den 20. januar 2011

Januarhygge

I går aftes var jeg til mit første møde i Strikkeklubben sammen med nogle meget søde kvinder.  Lækker mad, snak og grin i store mængder - og nogle retmasker på et nyt projekt, som blev startet op i dagens anledning.
Orkede ligesom ikke at slæbe den store "Mig" med i tasken, så jeg startede på et "Mul-et-eller-andet" sjal, som indtil videre ikke kræver den store tankevirksomhed. Ret, ret, ret, ret, udtagning, ret, ret, ret...
Sådan skulle det engang ende - blot strikker jeg det i "Blå rullesten" fra min nye yndlings-garnpusher. En farve, der matcher forvaskede blå jeans til perfektion.

Det var hygge på højt plan - og jeg kom seeeeent hjem. Så sent, at jeg overvejer at tage en lille "mormor" på et tidspunkt i løbet af dagen.

Der er allerede aftalt flere møder i strikkeklubben, og jeg glæder mig til at strikke med New Yorkeren, Bibliotekaren og Taskedamen igen - og fohåbentlig også med Blogløse Lise, som var forhindret i går.

6 kommentarer:

  1. :-))
    Tak for en dejlig aften, glemte helt tårene der jo rendte ind vi mødtes, så det var det perfekte selskab..

    Mange knus og på snarligt gensyn
    Henriette

    SvarSlet
  2. Sådan en aften er jo GULD.

    SvarSlet
  3. Lyder som om det var en super aften

    SvarSlet
  4. Sikke en dejliga aften. Heldige jer :)

    SvarSlet
  5. Åh, hvor det lyder hyggeligt med sådan en aften, jeg kommer helt til at savne sådan en strikkeklub:)

    SvarSlet
  6. Jeg tillod mig at sove længe, og nej hvor var det dejligt.
    Tak for i går, jeg glæder mig til vi ses næste gang :)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz