torsdag den 20. januar 2011

Supersize me...

Ifølge opskriften, så skal der nu strikkes kant på dette sjal...


Men da jeg er blandt de største frossenpinde i Universet, har jeg besluttet mig for at Supersize, så jeg kan pakke hele ryggen ind i uld, når kuldegraderne raser.

Her med pen, hvilket måske bedre illustrerer størrelsen. Ikke særlig stort, vel?   ;o)

Jeg forestiller mig, at stykket med retriller skal være dobbelt så bredt (og tør slet, slet ikke tænke på, hvor mange masker det bliver til, når jeg allerede nu har 229 på pinden, og der øges med 6 for hver omgang...)
Måske strikker jeg også kanten bredere, så det hele harmonerer i størrelse.

Det er nu dejligt med flere projekter i gang på samme tid.

;o)

6 kommentarer:

  1. Så flott farge du har valgt til Multnomah sjalet ditt og du har en beundringsverdig fremdrift. Mitt sjal ligger parkert i vente på bedre tider, for mitt skal også supersizes;) Ha en fortsatt strålende torsdag :)

    SvarSlet
  2. Ser rigtig dejligt ud- hvis du skal have at stort sjal skulle du prøve Johanne Maria fra Noda. Der er godt.:)

    SvarSlet
  3. Laekker farve, men du har ret. Et sjal skal man kunne svoebe sig helt ind i.

    SvarSlet
  4. Fnis, hvis det var et rigtigt sjal i voksenstørrelse, så ville du være indehaver af Hvidovres største maskemarkør :-)
    Jeg forstår godt du starter forfra fremfor at nøjes med sådan en lille strikket bandana, hæhæ.
    -Farven er flot, og det bliver sikkert lækkert lækkert, når det er færdigt!

    SvarSlet
  5. Hold da op, det er ikke særlig stort :)

    SvarSlet
  6. Hej Frau Putz,
    jeg har forelsket mig håbløst i dit mosfri rullesten-sjal, og kunne godt tænke mig at eftergøre det (i supersize).
    Jeg har siddet og kigget rundt på dine gamle blog-indlæg, men er stadig i tvivl om hvor mange masker/omgange osv du har brugt. Kan du lokkes til, bare på stikordsform, at skrive hvad du har gjort?
    :-)
    Jenny

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz