tirsdag den 31. marts 2009

Lidt reklame...

... gør jeg da gerne for denne nye blogger...
Kaths blog

Det er min veninde, der beskriver sin blog som: "Lidt om livet som doven mor, der gerne hækler, maler med acryl, læser og slapper af og fylder chokolade i hovedet"...

og sig selv som: "Rodehovede årgang '74. Bor i gammelt, hyggeligt lille bondehus, der kun knap og nap kan rumme vores lille familie, der ud over mor og far omfatter de to piger fra maj 2006 og okt. 2008. Måske skyldes pladsproblemerne i idyllen, at jeg er en gemmer på alt muligt - især fylder lærreder med egne klatmalerier i forskellige grader af færdiggørelse"...

Kath er én af dem, som jeg allerede før hun begyndte at blogge tildelte en award - så det er bare at hente den, søde...

Jeg er så glad for, at vi nu må følge med i dine kreative udfoldelser!

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en hyggelig blog din veninde har!

    SvarSlet
  2. hæhæ. Jeg er jo så ny i det her spil, at jeg ikke helt har gennemskuet det med de awards...
    knus

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz