fredag den 20. marts 2009

Febervildelse

Garnkøbet i Netto var kun begyndelsen på et anfald af alvorlig - meget alvorlig - garnfeber.
Frau Putz har simpelthen totalt mistet kontrollen - og kastet sig ud i garnkøb i helt stor stil...

Lige siden Liselotte skrev dette indlæg med dette billede...


(Jeg håber det er OK, at jeg har lånt det fra hendes hjemmeside... Var simpelthen nødt til at ILLUSTRERE, hvor fantastiske farverne er...)

... har jeg lidt af "Me wants..." syndromet - og garnfeberen brød ud i lys lue efter turen i Netto...

Nu er jeg så "kommet til" at bestille 29 bundter Cascade 220 i mine 20 forskellige farver...
Mine farver er lidt anderledes end Liselottes. Lidt pink og lilla nuancer til Emilie, lidt blå, grønne og turkise nuancer til Andreas, lidt forårsgrønt til Frau Putz - og så lidt hvidt og natur til at binde farverne sammen med...
Og nogle af bundterne er "paint"-farver, hvor hvert enkelt bundt er flerfarvet...
Det hele kommer herfra... hvor Liselotte også handlede.

Åh, hvor jeg dog glæder mig til postbudet banker på!

Og hvad skal jeg så med 2900 g. uldgarn i 20 forskellige farver? (Ud over at se på det og blive glad af alle farverne...)

Se det vil tiden vise !

:o)

God weekend til dig og dine !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz