tirsdag den 31. august 2010

Troubled (R.) Waters


Jeg kender en person ( eller et syrehoved'), som er meget, meget glad for sin kone i dag... også selv om han er nødt til at rejse helt til Herning.
Billetlugen.dk er til gengæld noget ærke-crap, hvis du spørger mig. Forsøgte hele dagen i går, men hver eneste gang jeg kom til betalingen, blev jeg smidt af systemet. Overbelastet...
Jeg skal ikke med. (Heldigvis)
Har en meget vigtig aftale med... en sofa og noget garn, tror jeg nok det var... Måske skal jeg strikke en syregrøn trøje til Gemalen...
;o)

3 kommentarer:

  1. Åh åh åh.... hvor er han en heldig pamjulefis ham din Gemal!!!!
    Jeg er også et totalt Pink Floyd syrehoved. Desværre er jeg den eneste i hele omgangskredsen der er det (og min Gemal udvandrer hvis jeg så meget som nærmer mig anlægget med en Pink Floyd skive) - så jeg bliver pænt hjemme... for jeg gider altså ikke at tage afsted alene (SÅ meget syrehoved er jeg heller ikke ;o)

    SvarSlet
  2. jeg vil nu helst ha billet til dit arrangement, også selvom jeg er lidt syre-fan

    SvarSlet
  3. jeg vil nu helst ha billet til dit arrangement, også selvom jeg er lidt syre-fan

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz