fredag den 6. august 2010

En lille "advarsel"...

Pas på. Risiko for garnfeber.

Slavi ("strikstrik") er kendt af mange på Ravelry - og nu har han startet en ny garnbutik.
Online, godtnok, så "gramsefaktoren" må man undvære (eller vente med, til eventuelle køb er i hus).

Cascade, Misty Alpaca, Malabrigo, Rowan...

Alt sammen mærker, som er kendt på Ravelry, men som ikke har været tilgængelige i danske garnbutikker. Ikke mig bekendt, i hvert fald.

Kig ind til Slavi. Men... husk nu, at jeg har advaret dig.

:o)

5 kommentarer:

  1. Advarslen er på sin plads - for ikke nok med at han sælger lækkert garn og fantastiske redskaber - han pakker det flot ind i silkepapir - og sender gratis hvis man køber for mere end 400 kr. Det er en farlig butik ;-)

    SvarSlet
  2. Gudskelov, - linket virkede ikke:)

    Så jeg slap for feber....lige for nu, ihvertfald.

    SvarSlet
  3. Eva - linket virkede heller ikke, da jeg prøvede.
    Meen... jeg tror det skyldes at Slavi er ved at lægge nye varer i butikken. Derfor endnu farligere sted... ;)

    SvarSlet
  4. Årrhhh mand! Jeg har lige set dine garnskabe.. Hvor er de fede :-) Jeg føler at jeg er "nødt" til at besøge dig snarest for at kigge nærmere på dem ;)

    Slavi, ja ham har jeg jo besøgt. UPS! Sikke en fin pakke jeg modtog derfra. hehe

    Advarslen kom for sent søde..


    Rigtig god weekend og mange knus
    Henriette :)

    SvarSlet
  5. Tak for advarslen, og du har ganske ret det er ikke uden risiko at besøge den netbutik. Det kribler og krabler for at trykke for at bestille. Ville ønske jeg havde lidt flere penge mellem hænderne end det er tilfældet lige nu:(

    Og så i øvrigt wauuu! for nogle garnskabe du har, hold nu op, jeg kan da vist godt pakke mine halvanden skuffe væk - man bliver jo helt misundelig;) God weekend

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz