lørdag den 28. august 2010

Havgrønt Søuhyre

Den fristende Nessie er færdig. Verdens hurtigste strikkeprojekt!

Strikket med tykkere garn end i opskriften (louet Gems, 100 % merinould. 100 g / 176 yards ~160 meter) og strikket på pind 5½, så jeg slog kun 220 masker op.

Jeg sluttede af med en I-cord kant - og lukkede de sidste masker sent i går aftes. Så var der bare 4 ender, der skulle hæftes, og i formiddags kunne jeg sandelig erklære antallet af UFO'er nedbragt med en.



Nu er jeg klar til efteråret. Jeg håber dog, at den får lov til at ligge LÆÆÆÆÆNGE, før jeg får brug for den.

;o)

4 kommentarer:

  1. Den er bare blevet go´! Feeeed farve!

    SvarSlet
  2. Jeg må vist ha' kigget nærmere på sådan et uhyre!
    Flot er dit i alle tilfælde...

    SvarSlet
  3. Den er blevet rigtig rigtig fin!

    SvarSlet
  4. Hvor ser det lækkert ud :)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz